Regulamin Apartamentów ROZETA
– warunki szczegółowe wynajmu –
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na podstawie których można dokonać rezerwacji
i wynajmu miejsc noclegowych w Apartamentach ROZETA w Zakopanem. Umowa pomiędzy Klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji.
II. Rezerwacja
- Celem dokonania rezerwacji usługi, Klient rezerwuje pobyt wypełniając formularz rezerwacyjny na stronie internetowej www.apartamenty-rozeta.pl lub telefonicznie. Na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego apartamentu, która jest utrzymywana przez 3 dni robocze – w tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Apartamentów ROZETA wyliczona zaliczka
w wysokości 30% ogólnej wartości rezerwacji. - Wpłacona zaliczka stanowi potwierdzenie rezerwacji.
- W przypadku braku dokonania wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.
- Po otrzymaniu zaliczki bądź całej kwoty za rezerwację, Klient otrzyma e-mail lub sms
z potwierdzeniem wpłaty. Na żądanie Klienta, zgłoszone przy potwierdzaniu rezerwacji, wystawiana jest faktura dokumentująca otrzymaną wpłatę. - O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zaliczka, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu (podczas meldowania) u osoby przekazującej klucze do apartamentu. Na żądanie Klienta, zgłoszone osobie przekazującej klucze w dniu przyjazdu, wystawiana jest faktura dokumentująca otrzymaną wpłatę.
- Na terenie Miasta Zakopanego obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 2,00 PLN za osobę za każdy pełen dzień pobytu, która wliczona jest w koszt pobytu.
III. Warunki umowy najmu
- Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a Klientem obejmuje tylko
i wyłącznie wynajem apartamentu. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media, monitorowany parking, Wi-Fi, opłata miejscowa. - Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem
z osobą odpowiedzialną za rezerwację. - Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 14:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00
w dniu wyjazdu. - W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.
- Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.
- Wynajem apartamentów w Apartamentach ROZETA obejmuje minimum trzy doby.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli
z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste). - Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację
o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę. - Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać
w dalszy podnajem. - Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację lub osobie odpowiedzialnej za klucze o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W Apartamentach ROZETA obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
IV. Obowiązki klienta
- Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej
w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub
e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji Klient ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w apartamencie) dopłacić za osoby niezgłoszone. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do apartamentu. - Klient zobowiązany jest do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie apartamentu
w stanie zastanym. - Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie, po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem, od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Apartamenty ROZETA mogą odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w Apartamentach, albo też
w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Apartamentów. - Na terenie całych Apartamentów ROZETA ze względu na warunki przeciwpożarowe obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie
w apartamentach urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia, jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla
V. Zmiany w rezerwacji
- Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.
- Termin pobytu w danym apartamencie można przedłużyć o ile jest wolny. O fakcie przedłużenia należy powiadomić e-mailem bądź telefonicznie.
- W przypadku odwołania rezerwacji:
- na co najmniej 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka ulega zwrotowi
w całości, - na mniej niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka nie podlega zwrotowi, chyba że inaczej zostanie ustalone z właścicielem obiektu .
- na co najmniej 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zaliczka ulega zwrotowi
VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
W każdej chwili Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
VII. Zwierzęta
W Apartamentach ROZETA nie przewidujemy pobytu zwierząt.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
- Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane.
- Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.